Nu imi place violenta
Dar as lasa ca persoana care a facut chestia ASTA sa fie batuta pana la sange si apoi obligata sa-si bea propriul pisat. Dupa care sa o futa in cur o haita de soricari.
Si sa nu tremuri de nervi…
Dar as lasa ca persoana care a facut chestia ASTA sa fie batuta pana la sange si apoi obligata sa-si bea propriul pisat. Dupa care sa o futa in cur o haita de soricari.
Si sa nu tremuri de nervi…
iunie 5, 2009 la 8:41 am
Nici mie nu imi place violenta, decat in cazurile in in care imi place foarte mult. As bate-o pe baba nenorocita pana as lasa-o lata (moarta).
iunie 5, 2009 la 9:40 am
si uite cum m-am umplut de ura (si-abia ma trezisem si eram relativ linistita!) deci mi-e scarba de oameni din astia (desi “oameni” s-ar putea sa fie un termen nepotrivit), atat de scarba incat, daca Noua Dreapta ar avea un program anti agresori de animale si anti-pedofili m-as inscrie fara sa clipesc, desi si pe aia de la ND ii urasc. ce bine incep ziua…
iunie 5, 2009 la 9:40 am
Mi-ai stricat ziua :(.
iunie 5, 2009 la 10:03 am
Bine, Gia, acum cu gripa porcina :))
Putem vorbi de o pedeapsa, abia dupa un test psihologic ca femeia nu parea normala.
Si de stirea asta ce zici? http://www.ecomagazin.ro/un-caine-turbat-a-bagat-in-spital-un-copil-de-6-ani/
Poate avea si cainele acela un suflet, dar sa fiu tatal copilului as fi fi pornit la vanatoare de caini prin tot orasul.
iunie 5, 2009 la 10:14 am
Pe baba aia o inteleg. Ea uraste cainii. Asa cum si tu, daca i-ai prinde pe X, pe Y de la Cotroceni sau de unde sunt ei, daca i-ai prinde pe astia, macar unul din ei, tot l-ai trage in teapa si l-ai lua la intrebari. Baba aia a fost invatata cu bataia. Atat stie ea. Nu zic ca e corect ce face. Dar tu..daca te-ai plimba cu prietena prin parc si ar musca-o un caine…ce i-ai face? Esti tot de partea cainelui? Nu cred. Viata animalelor nu primeaza in fata oamenilor, pentru ca asa este dat. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne batem joc de ele.
Violenta nu e buna, in schimb cei sapte ani d-acasa sunt inca necesari.
iunie 5, 2009 la 11:44 am
Nu te supara un caine turbat este bolnav eu nu cred ca trebuie sa judeci toti oamenii ca unu e nebun si sa zici ca sunt toti criminali.
Iar catelul ala nu muscase pe nimeni in viata lui nu avea mai mult de 6 luni dupa aspect.
Daca mergi in parc cu prietena si o musca un caine e de prea putine ori vina cainelui. Aud mereu asta cu viata omului fata de viata cainelui. Care si-a simtit viata amenintata de un caine sa ridice mana sus. De ce mereu la un caz concret ca acesta se ridica cineva si opune o aberatie de genul daca vine o satra de pitbuli si iti macelareste familia. Vorbim de cainii comunitari care traiesc printre oameni nu de lupii din padure.
iunie 5, 2009 la 12:00 pm
Ai dreptate. Nu trebuie judecat dupa doar un exemplu. Dar toti cainii care sunt un potential pericol, nu sunt toti cainii din lume. Sunt doar partea aia “periculoasa”, la care eu ma refer. Cainii aia care nu au stapan. Cei cu stapan sunt foarte dragalasi.
Si daca merg prin parc cu prietena, si o musca unul, nu o musca din cauza mea si a ei, ci din cauza unui stapan atat de iubitor incat il maltrateaza si el fuge, si musca fiind speriat.
Eu unul nu am facut nici un rau cainilor. Dar mi-e frica sa merg noaptea pe strada din cauza lor. Daca ma ataca..tu zici sa stau si sa astept? Ca doar…are el un motiv sa ma muste. O fi avand. Dar nu cred ca e vina mea. Cainii comunitari ar trebui prinsi, adapostiti undeva unde au conditii, iar cei ca tine, iubitorii de caini sa-i adopte. Si cei pe care nu ii vrea nimeni ori raman acolo, ori ii eutanasieze.
Toti iubitorii de caini iau apararea atunci cand e vorba de un caz ca acesta. Dar cati doneaza ceva centrelor de animale care se ocupa cu eliberarea strazilor de caini? Cati se ofera voluntari la prinderea cainilor? Nimeni. Riscul: te musca, chiar daca o iubesti si ii vrei binele. Trebuiesc fapte, nu vorbe. Daca vrei sa tii un animal in apartament asta nu inseamca ca-l iubesti. Animalul e salbatic din cand se stie. Si in apartament nu se simte bine. Cand iese pe strada ca nu-i plac conditiile se razbuna. Pe oameni, pentru ca oamenii l-au tinut inchis. El nu-si da seama care e om bun si care nu. Omul isi da seama. De la el ar trebui sa vina schimbarea. Si stii si tu…nu mereu binele invinge in viata. Si intre un copil de 6 ani care vrea sa se joace in fata blocului cu un parinte fara griji si cainii comunitari, aleg bucuria copilului. Nu te supara…seara inainte de culcare eu imi pup baiatul, nu cainele. Daca ar trebui sa dispara cainii de pe strazi, as fi primul care s-ar baga in seama. Dar nu se face nimic, pentru ca e costisitor. Cacat! Faci o data si te tine. Si ar mai trebui educati cei care iubesc animalele atat de mult incat tin in apartament 4 caini si 5 pisici. De la iubitorii de animale sunt cainii de pe strazi. Nu de la cei care nu le iubesc. Stii care e problema, stii care e cauza, nu cauta vinovatii. Fa ceva!
iunie 5, 2009 la 12:50 pm
Ma gandeam sa pun 7 numere saptamana asta, da’ e cam scump… Daca voi castiga imi cumpar trabant!
iunie 5, 2009 la 12:54 pm
Pai sa fie dusi in adaposturi sa fie eutanasiati cei care sunt agresivi sau prea bolnavi sa un mai fie lasati pe strada de catre stapani idioti ai dreptate.
Ce nu accept eu e eutansiere nu inseamn sa ii rupi coloana cu bata ca si eu daca ma enerveaza o baba as putea sa o omor cu mainile goale si pariez ca si mai eficient dar totusi ma abtin chiar dc am “dreptul”.
Asa cum zici ca un copil trebuie sa se joace pe drum si e corect si un caine dc se ajunge la eutansiere sa se fac “organizat” nu vine orice retardat si ii omoara in bataie ca l-a muscat pe fisu.
Asta ma revolta ca la oameni nu se accepta sa iti faci singur dreptate dar la animale da si eu acum nu vb de lege vb de opinia publica.
Cand vita aia dadea cu bata nu sarea nimeni, ca merita cainele ca a muscat-o. Pai futu-ti rasa mati de vaca tu cate nedreptati oi fi facut in viata ta si tot vrei sa fii pedepsita conform legii nu linsata cu pietre.
Hai ca nu pot vorbi calm relativ la acest subiect. Am si eu lipsurile mele pe care trebuie sa le depasesc ar trebui sa acceptam si sa iubim pe toate dar inca nu sunt capabil sa nu simt o ura fizica fata de cei care manifesta cruzime fata de nevinovati fie ei oameni sau animale. Stiu ca nu am nici un drept si ca sunt in aceasi oala cu ei prin asta dar inca nu sunt suficient de evoluat. Macar stiu ca nu am dreptate tot e un pas inainte.
Ps: @Gonzo sper ca nu am zis nimic care sa fie interpretat ca jignire nu am intentionat asta.
iunie 5, 2009 la 1:29 pm
Nu am interpretat nimic, si chiar daca m-ai fi jignit direct m-ar durea-n 14. Sa te bag in seama e alegerea mea.
Cu privire la baba aia…ai dreptate, e vinovata, dar e si alta chestie. Ea asa a fost invatata sa-si faca dreptate. Ea nu stie ce e aceea Politia Animalelor. Unii sunt bolnavi si le face placere sa priveasca suferinta altora. Daca se ia de un copil si-l bate, se aplica legea (in cazurile fericite). Daca se ia de un caine nu se aplica. Pentru ca da-l dracu’, e animal. Dar vezi tu…bataia babei…e ca o lupta intre animale, in care catelul e in dezavantaj. Nu cred ca se lua de unul mai mare si mai fioros. In povestea asta nu mai stii cine-i cainele si cine-i omul. Adesea se confunda.
iunie 5, 2009 la 2:40 pm
ma, nu stiu pe ce va certati, ca sunteti barbati si nu inteleg nimic. dar sa va explic o treaba: pe mine m-a muscat un caine care cred ca era cam turbat. ma rog, am scapat usor, mi-a sfasiat pantalonii. l-a cam muscat si pe frate-mio. normal, am vrut sa dispara din plin centru, unde se plimba cu liber puii, dar in nici un caz nu il voiam eutanasiat. nu voiam sa-i dea cineva in cap, asa cum nu as vrea nici un criminal omorat. sau chinuit.
asadar, nu trebuie sa iau situatia ipotetic “ce-ar fi daca m-ar musca un caine turbat?”. curios, intamplarea asta nu mi-a schimbat niciodata perspectiva. urati-ma,dar pt mine viata unui animal cam chiar valoreaza cat aia a unui om, uneori chiar mai mult. de cand eram mica (si nu prea stiam) nu pot sa omor nici tantari. asa ca ma cam doare-n fund de problemele psihologice ale babei. si nu pot sa compar o baba rea cu un caine turbat. ea nu era turbata!
pana si daca ma gandesc la motivele unui om de a schilodi un alt om fata de cele de a schilodi un animal, pot gasi infinit mai multe. ipotetic vorbind, ca n-as vrea sa vad pe nimeni schilodit. nici pe femeia asta nu as omori-o, doar i-as oferi mici chestii scarboase pe care sa le faca in fiecare zi. asa ca-n reclama: pentru ca merita.
iunie 5, 2009 la 2:53 pm
In cazul oamenilor…ar cam merita chinuiti. Pentru ca sunt singurele animale care constientizeaza ca fac rau, si tot il fac. Si unora le face si placere chestia asta.
iunie 5, 2009 la 3:24 pm
I smell pussy. Is that you Irv?
I smell pussy. Is that you Ja?
I smell pussy. Is that you Black?
I smell pussy. Is that you Tah?
I smell pussy. Is that you ba?
iunie 5, 2009 la 3:32 pm
scumpu’ de el…incearca sa imi multumeasca din poza cu o inside joke. si asa ne intelegem ca si cainele cu pisica.
cred ca am nelinistitor de multe filmulete de astea.
iunie 5, 2009 la 9:39 pm
Ai ramas tu cu ultimul cuvant? Iar? :D
Concentrati-va odrasle…
iunie 6, 2009 la 11:21 am
uite d ece mi-ai amintit…
iunie 6, 2009 la 11:24 am
dar, serios vorbind, nici eu nu suport violenta. nici la oameni, nici la animale. de fapt, nu chiar ca nu o suport, dar nu o inteleg. eu nu as fi putut face ce a facut femeia asta nici daca imi manca cainele ala o mana cu totul!
iunie 8, 2009 la 7:29 am
sper sa arda in iad si femeia aia, si toti care o “inteleg” sau o sustin
iunie 8, 2009 la 9:40 am
Mersi multa kara, o sa ne vedem p-acolo dupa ce te musc-un caine. Eu sper sa nu.
iunie 8, 2009 la 12:40 pm
ma, eu nu sper sa arda in iad, nici sa moara. doar sa ia o bataie episodica (desi cred ca si pe asta am zis-o la nervi, nici macar atat nu ii doresc) si o portie mare de obligatii inofensive si odioase. fair enough, zic.
iunie 8, 2009 la 2:58 pm
Oricum se ajunge si se-ntoarce roata…nu stiu daca mai apuca ea chestia asta, da de intors se intoarce.
iunie 9, 2009 la 9:13 am
plm! ce naspa! jeeez!
iunie 10, 2009 la 6:42 am
pe care-l mai vad ca scrie “plm” il invit sa si-o scurteze corespunzator, asta doar in cazul in care “plm” nu e deja o descriere precisa a propriilor sale dimensiuni.
in pula mea!
in alta ordine de idei, ar trebui sa-i rupa capul cineva babei aleia, asta tocmai pentru ca urasc violenta.
iunie 10, 2009 la 8:49 am
Baba aia o fi si ea o biata victima a stirilor de la ora cinci despre animale malefice care ataca copilasi pe strada doar asa, ca sa se distreze.
iunie 10, 2009 la 11:42 am
sa-mi bag pula, eram sigur ca v-am injurat ieri. si nu va injurasem, dar cand am descoperit asta era prea tarziu, mi se facuse lene si v-am lasat neinjurati. acum va intreb, mai are rost sa va injur azi sau o lasam balta?
iunie 10, 2009 la 11:48 am
de doua zile tot promite 8-|
iunie 10, 2009 la 11:48 am
Hai ca esti penibil. Serios. Hai da-o-ntra-a ta. Fa-ti blog separat pentru injuraturi.
iunie 10, 2009 la 11:53 am
are :)) injura ca un birjar.
iunie 10, 2009 la 12:10 pm
dicta la cerberu’! sezi mumos ca ma incrunt la tine!
iunie 10, 2009 la 12:32 pm
Haloo, EU fac regulile aicishea! Sedeti frumos ca preiau controlul. Si nu ca hau!
iunie 10, 2009 la 1:14 pm
jimerino – iunie 10, 2009 at 12:10 pm
giapapadia – iunie 10, 2009 at 12:32 pm
22 minute diferenta. pfoai cate se puteau face in 22 minute…
iunie 10, 2009 la 1:34 pm
surf – iunie 10, 2009 at 1:14
vrei time-out?
iunie 10, 2009 la 3:04 pm
nu, categoric. era vorba ca in alea 22 minute pana ai preluat controlul (declarativ) era timp lejer de… incruntat, de exemplu.
iunie 10, 2009 la 3:10 pm
am inteles. da’ io nu asta ziceam. zise ea, incruntandu-se.
iunie 10, 2009 la 3:19 pm
revenind, in noua lumina asupra faptelor, tot nu ramane :)
iunie 10, 2009 la 3:26 pm
ce? :))
iunie 10, 2009 la 3:44 pm
nu vreau, mai, time-out. clar? :)
iunie 11, 2009 la 4:29 am
poi asa. la ingleji pe teren te porti frumos. oricum nu purtam raca, c-asa-i in fotbal.
hai zi, poezele ai mai scris?
iunie 11, 2009 la 10:50 am
pai, da.
iunie 11, 2009 la 5:01 pm
sensibilule!
iunie 15, 2009 la 6:35 pm
[...] acest post vor şterse! Şi totuşi nu mă aştept la mulet comentarii. Că la noi sunt în vogă: salvaţi căţeii şi maimuţărelile unui [...]
iunie 15, 2009 la 8:13 pm
normal, orice faptă de agresiune trebuie pedepsită conform legilor în vigoare. însă la noi în ţară la stat se doarme, că doar noi plătim. din banii noştri. ce ar fi dacă am refuza toţi cei care participăm la economia acestei ţări să ne plătim taxele(inclusiv tva-ul)?
iunie 15, 2009 la 8:27 pm
nu crezi ca totusi e un pic de discrepanta intre linkul pe care l-ai dat si comentariul tau? zic si eu.
iunie 15, 2009 la 8:41 pm
nu, eu nu am zis-o în nume de rău pentru că promovezi treaba asta. am zis în nume de rău pentru că nu promovezi treaba cealaltă. nu am văzut-o pe niciun blog, câtă vreme chestiunea cu căţelul am văzut-o pe cel puţin 10 bloguri, dezbătută şi comentată al greu. am dat link la blogul tău pentru că era singurul pe care îl cunoşteam de acolo.
de ce, te deranjează? pot să şterg linkul şi să pun link spre alt post, dacă te dereanjează!
de ce mă deranjează pe mine că povestea cu fata aceasta nu e promovată, am scris în post. plus că mi se pare de departe mult mai gravă povestea cu fata decât povestea cu căţelul.
nu zic că nu trebuie şi aia popularizată, dar no…
iunie 15, 2009 la 9:06 pm
nu ma deranjeaza linkul. si nu stiu care sunt site-urile pe care ai mai vazut tu, cele 10 din care il stii doar pe al meu, eu am gasit stirea direct pe site.
ma deranjeaza faptul ca implici ca ar fi de datoria mea sa stiu tot ce misca, desi eu nu sunt jurnalist, intr-un post despre presa scrisa. asta e un blog personal, nu pot sa fac asta toata ziua, fiindca nu e jobul meu. fac si eu cat pot si din cata informatie apuc sa citesc in presa din Romania in decurs de o saptamana.
a, si nu ma uit la PRO TV, fiindca nu prind. nu stau in tara.
al doilea lucru care ma deranjeaza e faptul ca de cate ori scrie cineva despre animale, apare tabara adversa care sa imi dea exemple cu oameni. asa ca nu poti sa imi iei in nume ca nu am tratat o stire care in primul rand nu mi-a trecut prin maini si in al doilea rand nu mi se pare neaparat mai importanta decat un catelus cu spinarea rupta. mi se pare la fel de importanta. primul caz este de o brutalitate atroce savarsita voluntar, in timp ce al doilea e un exemplu de accident bazat pe incompetenta.
al treilea lucru care ma deranjeaza e ca zici ca o sa stergi toate comentariile ironice, desi tu spui pe un ton ironic ca este la moda “salvati cateii”. eu nu spun ca analiza ta este proasta, ba chiar ai observat niste chestii relativ interesante, dar nu ai dreptul sa iei in deradere ceea ce ma induioseaza pe mine, in cazul asta un catel pur si simplu nevinovat cu spinarea si labutele rupte DIN RAUTATE. nici macar pt carne sau mai stiu eu ce, ci pur si simplu din rautate.
iunie 15, 2009 la 9:24 pm
nu am zis-o pe un ton ironic, nu văd ce e ironic?
şi nu ţi-am reproşat ţie în particular, ci celor care scriu despre astfel de subiecte în general şi în special presei, care a făcut să treacă aproape neobservată ştirea. e adevărat, dacă analizezi ştirea mai amănunţit reiese că e foarte dură. însă nu îi scuză cu nimic.
şi în cadrul ştirii cu căţeluşul sunt câteva lacune jurnalistice. vorbesc de ştirea pe care am văzut-o pe protv. repet, nu mă uit la ştiri, nu citesc paginile de ştiri de la noi, doar mediafax, uneori. episodul cu căţeluşul l-am văzut la tine şi abia apoi azi pe protv, când am căutat ştirea cu fata.
nu am comentat pentru că era deja suficient de dezbătut şi nu am vrut să iau o parte sau alta. acum ţi-am zis şi opinia mea, doamna aceea trebuie pedepsită, dar în acelaşi timp trebuie să ne amintim şi de cazul cu chinezul omorât în bucureşti în plină stradă de un patruped comunitar, acum vreo câţiva ani.
iunie 15, 2009 la 9:26 pm
deci să rezum, că nu vreau să mă sparg în polemici. e doar un link. e adevărat că la modul în care apare comentat, te pune într-o lumină mai puţin bună. însă, chestiile ăstea cred că le-am lămurit prin comentarii, nu?
iunie 15, 2009 la 9:38 pm
dar nu e vorba de link, e vorba de ideea in sine. linkul nu ma incomodeaza cu nimic.
iunie 15, 2009 la 9:39 pm
in fine. da, presupun ca am lamurit.
iunie 15, 2009 la 11:37 pm
ba uite chestii de genul asta ma fac pe mine sa ma gandesc ca probabil intr-o buna zi va veni momentul cand voi iesi cu pusca in strada si voi omori tot oamenii care imi ies in cale. ca daca unii puneti problema ca vine un caine si te musca, si acela e un caine care te musca si alti 1000 care nu, atunci eu pun problema ca pt fiecare om bun si normal si sanatos la cap, exista alti 1000 defecti, da’ defecti major frate, nu asa oricum. si chestia asta transforma si pe cineva ca mine, si credeti-ma eu sunt una dintre cele mai pasnice persoane posibile, intr-un fel de hitler cu acte in regula, pt ca tin in mine toata ura pt astfel de specime umane care mai bine ar fi fost avortate, si intr-o zi probabil voi pocni, si voi iesi cu pusca in mana. care veti avea un caine cu voi in ziua aceea veti scapa cu bine. si da, sunt extremista, defensiva si plina de ura reprimata. si ce daca?
iunie 16, 2009 la 1:27 am
si de asemenea extrem de coerenta. am citit de vreo 10 ori comentariul si de abia acum intuiesc cam pe unde bati.
iunie 16, 2009 la 1:28 am
da’ oare din 1000 de persoane cate musca? a?